PPC

Reklama ve vyhledávačích Google a Seznam, na YouTube, v Gmailu, v mobilních aplikacích

Oslovte vaše cílové publikum

Jednou z nejúčinnějších forem internetové propagace jsou PPC kampaně, které obvykle dosahují skvělých výsledků díky přesnému cílení a relevanci.

Co znamená „PPC“?

Pay-per-click (platba za kliknutí), zkráceně PPC, je systém, kdy za reklamu platíte pouze tehdy, když na ni někdo klikne. Reklamy v tomto modelu se zobrazují ve vyhledávačích, na sociálních sítích a na dalších webových stránkách.

Krok k úspěchu

Potřebujete zviditelnit svou značku, přilákat zákazníky na své webové stránky nebo zvýšit tržby? Profesionálně nastavené a spravované výkonnostní kampaně vám v tom mohou pomoci.

Zajistím, aby vaše peníze byly vynaloženy efektivně.

Reálné výsledky PPC kampaní:

Nárůst objednávek a tržeb, získání nových poptávek

Zvýšení návštěvnosti webu, posílení důvěryhodnosti

Posílení povědomí o značce, budování brandu

Oslovení zákazníků cíleným remarketingem

Efektivní využití reklamního rozpočtu

Průběh správy reklamních účtů

Úvodní audit

Vstupní audit

Zreviduji vaše stávající kampaně včetně reklamních textů, cílení apod. Zanalyzuji konkurenci a cílové publikum.

Nastavení cílů

Stanovení cílů spolupráce

Určíme si reálné cíle projektu. Dohodneme se na vhodném rozpočtu na reklamu.

Návrh strategie

Příprava plánu

Navrhnu strategii pro váš projekt tak, aby co nejlépe vyhovovala vašim cílům a rozpočtu.

Realizace kampaně

Nastavení kampaní

Nastavím kampaně podle strategie, začnu s lehkou optimalizací dle vývoje výkonu.

Pravidelný reporting

Průběžné reportování výkonu

Pravidelně, obvykle jednou měsíčně, dodám detailní report důležitých metrik včetně komentáře a návrhů dalších kroků.

Optimalizace a správa kampaní

Pravidelná optimalizace

Průběžně budu kampaně upravovat podle aktuálního výkonu, abych zajistil co nejlepší možný výkon.

PPC reklamy v praxi

Tato inzerce se neomezuje pouze na vyhledávače Google a Seznam, ale může být umístěna i na YouTube, v Gmailu, na sociálních sítích, dokonce i v mobilních aplikacích a dalších online platformách. Tímto způsobem tedy dostanete několik much jednou ranou.

Chcete-li oslovit nové zákazníky a efektivně zvýšit prodeje, kampaně s placenou reklamou představují ideální volbu. Díky jejich přesnému cílení dokážete oslovit konkrétní publikum, které má zájem o vaše produkty nebo služby. 

Navíc, pokud je pro vás důležitá flexibilita rozpočtu a sledování výsledků v reálném čase, které můžete snadno upravit podle aktuálních potřeb, jsou PPC kampaně řešením na míru. Nad kampaněmi máte vždy kontrolu.

1

Vyhledávací síť

Vyhledávací reklamy se zobrazují na první stránce výsledků. Může jít o textové reklamy, produktové inzeráty, nákupy nebo reklamy na firemní profil v Google Maps. Tento typ inzerce je možný na platformách jako Google a Seznam.

2

Obsahová síť

Obsahová reklama zahrnuje různé typy reklam, jako jsou bannery, textové a video reklamy, které se zobrazují na webech, v aplikacích, Gmailu a YouTube. Zaměřuje se na uživatele podle jejich zájmů, i když zrovna nehledají produkty nebo služby.

3

Sociální sítě

Sociální sítě jsou platformy jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok, kde lidé sdílejí obsah a komunikují. Reklama na nich umožňuje cílení na zájmy a demografii, oslovuje miliony uživatelů a díky interakci zvyšuje zapojení a viditelnost.

4

Zbožové srovnávače

Na zbožových srovnávačích, jako je Heureka a Zboží, mohou uživatelé snadno porovnávat ceny zboží z různých obchodů, a díky reklamě zde můžete efektivně oslovit zákazníky přímo při jejich nákupním rozhodování.

Úspěšně jsem již spravoval PPC účty mnoha firem.